מג"ד 931 בראיון: "התאמנו פעם ראשונה על ועם כל היכולות המתקדמות"

קובי פינקלר No Comments on מג"ד 931 בראיון: "התאמנו פעם ראשונה על ועם כל היכולות המתקדמות"

תרגיל חטיבת הנח"ל: פעם ראשונה מזה שנים שמתאמנים כחטיבה. מפקד גדוד 931 בחטיבה סא"ל שר אל סבג בריאיון ל"קול חי" מספר על התרגיל הגדול, "תרגלנו למעשה את כל שלבי המתאר הצפוני ובפעם הראשונה גם תרגלנו את כל האמצעים החדישים העומדים לרשותנו"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בשעה שלוחמי חטיבת הנח"ל עושים דרכם בימים אלו לתעסוקה מבצעית על גבול לבנון תפסנו לרגע את מפקד גדוד 931 בחטיבה סא"ל שר אל סבג לשיחה קצרה על התרגיל הגדול בו השתתפו בשבוע שעבר.

"זו הייתה פעם ראשונה אחרי כמה שנים שכל החטיבה כגוף אחד ועם כל צוותי הקרב החטיבתיים השתתפו בתרגיל שהחל באזור כפר הנשיא והסתיים במבואות החרמון. תרגלנו למעשה את כל שלבי המתאר הצפוני ובפעם הראשונה גם תרגלנו את כל האמצעים החדישים העומדים לרשותנו" אומר סא"ל סבג.

כשאתה פוגש את הלוחמים אתה שומע על הגוואה להיות בחטיבת הנח"ל ולעמוד במשימה " ברור לכולנו שאנחנו לא ששים אלי מלחמה אבל אם נדרש אליה נעשה הכל כדי לנצח בה ובצורה טובה" אומר אחד הלוחמים.

מפקדו סא"ל סבג מוסיף" תמיד התאמנו כמחלקה, ככיתה כפלוגה וכגדוד. אבל לסיים שבוע שלם של כל מתארי הלחימה הצפונית עם כל החטיבה ועם כל מגוון ה'מוצרים' החדשים שנתנו לנו זו הרגשה מיוחדת".

"להגיע עכשיו לתעסוקת חורף מול הלבנון כשעברת את כל האימון המפרך בצורה טובה ויעילה זה בהחלט מקדם כח ואנו נעשה הכל כדי לעמוד במשימה" מסכם סא"ל סבג וממהר לארבעת ילדיו כשכבר כמה ימים טובים לא ראו אותו.



0 תגובות